Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Zpráva o zahájení realizace projektu "Zvýšení kvality řízení a good governance v Městském úřadu Přelouč"

Typ: ostatní
"Zvýšení kvality řízení a good governance v Městském úřadu Přelouč"

Evropský sociální fond v ČR

 

ZPRÁVA O ZAHÁJENÍ REALIZACE PROJETKU

„Zvýšení kvality řízení a good governance v Městském úřadu Přelouč“

Projektová žádost byla podána již v červnu roku 2012. Stali jsme se úspěšnými v únoru roku 2013 bylo podepsáno Rozhodnutí o poskytnutí dotace na projekt „Zvýšení kvality řízení a good governance v Městském úřadu Přelouč, CZ.1.04/4.1.01/89.00001“ v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Účelem poskytnuté dotace je posílení územní veřejné správy a veřejné služby ve městě Přelouč, zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení otevřenosti a transparentnosti úřadu vůči občanům. Vytyčených cílů bude dosaženo prostřednictvím níže specifikovaných aktivit.

První takovou aktivitou je realizace procesního a bezpečnostního auditu včetně rozdílové analýzy. Druhou aktivitou je zpracování strategického plánu rozvoje města a aktivitou třetí je zkvalitnění finančního řízení města.

Realizace projektu byla započata v únoru roku 2013. Prozatím probíhají přípravné práce na zadávacích podmínkách k jednotlivým veřejným zakázkám, nastavení rolí v realizačním týmu.  Termín ukončení projektu je stanoven na 31.01.2015.


Vytvořeno: 4. 3. 2013
Poslední aktualizace: 23. 11. 2017 23:01
Autor: Miroslav Tkáč