Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Úřední deska - nejaktuálnější informace

26.05.2017 - 12.07.2017

Exekutorský úřad Pardubice, Sladkovského 592, 530 02 Pardubice

Dražební vyhláška - elektronická dražba č.j.: 052 EX 328/11-70

Detail

26.05.2017 - 14.07.2017

Exekutorský úřad Brno-venkov, Veveří 125, 616 45 Brno

Usnesení - zahájení elektronického dražebního jednání Č.j.: 137Ex 3994/10-259

Detail

25.05.2017 - 10.06.2017

Exekutorský úřad Praha 5, Zborovská 3, 150 00 Praha 5

Potvrzení o ukončení exekuce 027 EX 06316/14-117

Detail

24.05.2017 - 09.06.2017

Veřejná vyhláška - Odbor stavební

Opatření obecné povahy Stanovení přechodné úpravy provozu na místní komunikaci V Zahrádkách v Přelouči Spis. zn.: ST 8666/2017/Do

Detail

Úřad online

Objednávejte se přes internet...

Elektronický objednávkový systém WEBCALL

matrika

registr_vozidel

 

Online služba WebCall umožňuje se elektronicky objednat k vyřízení záležitostí pro občanské průkazy, pasy a evidenci vozidel, řidičské průkazy u odboru vnitřních věcí.

 

Kliknutím na obrázek se dostanete do objednávkového systému.

Objednávkový systém Vás bude postupně navádět následujícími kroky:

  1. Výběr požadované činnosti (vyřizované agendy).
  2. Výběr termínu (data).
  3. Výběr času (intervalu, ve kterém se můžete dostavit).
  4. Zadání identifikačních údajů (jména a příjmení).

Po přijetí objednávky Vám bude zobrazeno potvrzení se všemi potřebnými údaji s možností tisku nebo zaslání na email.
 

Matrika

  • Vydávání matričních dokladů, jejich druhopisů a nahlížení do matrik
  • Ověřování podpisu nebo kopie listiny
  • Potvrzení o údajích zapsaných v matriční knize
  • Uzavření manželství, agenda úmrtí, agenda narození
  • Změny jména  nebo příjmení 
     

Občanské průkazy   specimen

  • Podání žádosti o vydání občanského průkazu 
  • Převzetí vyhotoveného občanského průkazu
     

Cestovní doklady  specimen

  • Podání žádosti o vydání cestovního pasu 
  • Převzetí vyhotoveného cestovního pasu
     

Evidence řidičů 

  • Podání žádosti o vydání řidičského průkazu a mezinárodního řidičského průkazu
  • Převzetí vyhotoveného řidičského průkazuspecimen
  • Vydání, výměna a odevzdání průkazu profesní způsobilosti řidiče
  • Paměťové karty řidiče, vozidla a servisu
     

 Registr vozidel  specimen

  • Přihlášení a odhlášení vozidla
  • Zápis změn údajů o vozidle
     

Technické změny vozidel

  • Schvalování vozidel ze zahraničí – dovoz 
  • Zápis tažného zařízení do technického průkazu

 


Elektronická podatelna: Městský úřad Přelouč

e-podatelna

Elektronická komunikace si klade za cíl umožnit či usnadnit provádění právních úkonů prostřednictvím moderních informačních technologií a prostředky dálkového přístupu.
Hlavní pojmy, postupy, používání a ověřování elektronických podpisů a zaručených elektronických podpisů, které umožňují pohyb a používání elektronických dokumentů prostřednictvím elektronické podatelny,  upravuje zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), v platném znění.
 

Pro elektronickou komunikaci s MěÚ Přelouč více informací, po kliknutí na výše uvedený odkaz. (tlačítko e-podatelna)


 

Aktuální informace z MěÚ Přelouč

 


 

Změna pracovní doby MěÚ

Platí od 2. ledna 2017

Pracovní doba pro veřejnost:
Pondělí, Středa:

  • 8:00-11:30 12:30-17:00

Úterý, Čtvrtek, Pátek:

  • 8:00-11:30 12:30-13:30


Pokladní hodiny:
Pondělí, Středa:

  • 8:00-11:30 12:30-16:30

Úterý, Čtvrtek:

  • 8:00-11:30 12:30-13:30

Pátek:

  • 8:00-11:30 12:30-13:00

Ikona dopisDoručování zásilek občanům s trvalým pobytem na ohlašovně

Adresa trvalého pobytu na ohlašovně Městského úřadu Přelouč, Československé armády 1665, byla občanovi „úředně přidělena“ zpravidla ve správním řízení, kterým byl zrušen údaj o místu trvalého pobytu občana, jedná se o tzv. úřední adresu. Občan se na úřední adrese nezdržuje, úřední adresa pobytu není určena k bydlení a občanovi z tohoto evidenčního údaje nevyplývají žádná práva k objektu ohlašovny. Celý text