Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Úřední deska - nejaktuálnější informace

30.03.2017 - 15.04.2017

Veřejná vyhláška - Odbor stavební

Návrh opatření obecné povahy Vydání místní úpravy provozu na pozemních komunikacích v Přelouči Spis. zn.: ST/5330/2017/Ju

Detail

30.03.2017 - 01.05.2017

Sdělení - Odbor životního prostření

Podmínky pro uplatňování odchylného postupu k jedincům kormorána velkého Spis. zn.: SMUPC/1605/2017/OŽP/Fe

Detail

29.03.2017 - 14.04.2017

Krajská hygienická stanice Pardubického kraje se sídlem v Pardubicích, Mezi Mosty 1793, 530 03 Pardubice

Návrh opatření obecné povahy Monitorovací kalendář-koupací sezona 2017 Č.j.: KHSPA 04978/2017/HOK-Pce

Detail

28.03.2017 - 13.04.2017

Veřejná vyhláška - Odbor stavební

Oznámení o možnosti převzít písemnost Miroslav Janko, Stanislava Janková, Vrchlického 514, Přelouč Spis. zn.: ST/12879/2016/Ch

Detail

28.03.2017 - 13.04.2017

Veřejná vyhláška - Odbor stavební

PROJEDNÁNÍ NÁVRHU ZPRÁVY O UPLATŇOVÁNÍ ÚZEMNÍHO PLÁNU SELMICE Spis zn.: ST/5574/2017/Zá

Detail

Úřad online

Objednávejte se přes internet...

Elektronický objednávkový systém WEBCALL

matrika

registr_vozidel

 

Online služba WebCall umožňuje se elektronicky objednat k vyřízení záležitostí pro občanské průkazy, pasy a evidenci vozidel, řidičské průkazy u odboru vnitřních věcí.

 

Kliknutím na obrázek se dostanete do objednávkového systému.

Objednávkový systém Vás bude postupně navádět následujícími kroky:

  1. Výběr požadované činnosti (vyřizované agendy).
  2. Výběr termínu (data).
  3. Výběr času (intervalu, ve kterém se můžete dostavit).
  4. Zadání identifikačních údajů (jména a příjmení).

Po přijetí objednávky Vám bude zobrazeno potvrzení se všemi potřebnými údaji s možností tisku nebo zaslání na email.
 

Matrika

  • Vydávání matričních dokladů, jejich druhopisů a nahlížení do matrik
  • Ověřování podpisu nebo kopie listiny
  • Potvrzení o údajích zapsaných v matriční knize
  • Uzavření manželství, agenda úmrtí, agenda narození
  • Změny jména  nebo příjmení 
     

Občanské průkazy   specimen

  • Podání žádosti o vydání občanského průkazu 
  • Převzetí vyhotoveného občanského průkazu
     

Cestovní doklady  specimen

  • Podání žádosti o vydání cestovního pasu 
  • Převzetí vyhotoveného cestovního pasu
     

Evidence řidičů 

  • Podání žádosti o vydání řidičského průkazu a mezinárodního řidičského průkazu
  • Převzetí vyhotoveného řidičského průkazuspecimen
  • Vydání, výměna a odevzdání průkazu profesní způsobilosti řidiče
  • Paměťové karty řidiče, vozidla a servisu
     

 Registr vozidel  specimen

  • Přihlášení a odhlášení vozidla
  • Zápis změn údajů o vozidle
     

Technické změny vozidel

  • Schvalování vozidel ze zahraničí – dovoz 
  • Zápis tažného zařízení do technického průkazu

 


Elektronická podatelna: Městský úřad Přelouč

e-podatelna

Elektronická komunikace si klade za cíl umožnit či usnadnit provádění právních úkonů prostřednictvím moderních informačních technologií a prostředky dálkového přístupu.
Hlavní pojmy, postupy, používání a ověřování elektronických podpisů a zaručených elektronických podpisů, které umožňují pohyb a používání elektronických dokumentů prostřednictvím elektronické podatelny,  upravuje zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), v platném znění.
 

Pro elektronickou komunikaci s MěÚ Přelouč více informací, po kliknutí na výše uvedený odkaz. (tlačítko e-podatelna)


 

Aktuální informace z MěÚ Přelouč

 


 

Změna pracovní doby MěÚ

Platí od 2. ledna 2017

Pracovní doba pro veřejnost:
Pondělí, Středa:

  • 8:00-11:30 12:30-17:00

Úterý, Čtvrtek, Pátek:

  • 8:00-11:30 12:30-13:30


Pokladní hodiny:
Pondělí, Středa:

  • 8:00-11:30 12:30-16:30

Úterý, Čtvrtek:

  • 8:00-11:30 12:30-13:30

Pátek:

  • 8:00-11:30 12:30-13:00

Ikona dopisDoručování zásilek občanům s trvalým pobytem na ohlašovně

Adresa trvalého pobytu na ohlašovně Městského úřadu Přelouč, Československé armády 1665, byla občanovi „úředně přidělena“ zpravidla ve správním řízení, kterým byl zrušen údaj o místu trvalého pobytu občana, jedná se o tzv. úřední adresu. Občan se na úřední adrese nezdržuje, úřední adresa pobytu není určena k bydlení a občanovi z tohoto evidenčního údaje nevyplývají žádná práva k objektu ohlašovny. Celý text