Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Městský úřad Přelouč - aktuální informace

Úřední deska - aktuální informace

21.07.2017 - 06.08.2017

Veřejná vyhláška - Odbor stavební

Opatření obecné povahy Stanovení přechodné úpravy provozu v obci Kladruby nad Labem, místních částech Kladruby nad Labem, Kolesa a Komárov Spis. zn.: ST/12983/2017/Ju

Detail

21.07.2017 - 06.08.2017

Veřejná vyhláška - Odbor stavební

Opatření obecné povahy Stanovení přechodné úpravy provozu na silnici I. třídy č. 17 Stojice, Heřmanův Městec, na silnicích III. třídy č. 34212, 34213, 33745 Stojice na místní komunikaci p. p. č. 691/1 k. ú. Stojice Spis. zn.: ST 12277/2017/Do

Detail

20.07.2017 - 01.07.2018

Město Přelouč

Informace o zveřejnění návrhu závěrečného účtu a zveřejnění schváleného závěrečného účtu Města Přelouče

Detail

20.07.2017 - 05.08.2017

Veřejná vyhláška - Odbor stavební

Opatření obecné povahy - místní úprava provozu na místní komunikaci B. Němcové, Sportovní, Tůmy Přeloučského, Žižkova, Smetanova a K.Čapka v Přelouči ST 9482/2017/Do

Detail

20.07.2017 - 01.01.2018

Svazek obcí Přeloučska, Masarykovo náměstí 25, 53501 Pelouč

Informace o zveřejnění závěrečného účtu za rok 2016 a rozpočtové změny č. 1 Svazku obcí Přeloučska

Detail

Úřad online

Objednávejte se přes internet...

Elektronický objednávkový systém WEBCALL

matrika

registr_vozidel

 

Online služba WebCall umožňuje se elektronicky objednat k vyřízení záležitostí pro občanské průkazy, pasy a evidenci vozidel, řidičské průkazy u odboru vnitřních věcí.

 

Kliknutím na obrázek se dostanete do objednávkového systému.

Objednávkový systém Vás bude postupně navádět následujícími kroky:

  1. Výběr požadované činnosti (vyřizované agendy).
  2. Výběr termínu (data).
  3. Výběr času (intervalu, ve kterém se můžete dostavit).
  4. Zadání identifikačních údajů (jména a příjmení).

Po přijetí objednávky Vám bude zobrazeno potvrzení se všemi potřebnými údaji s možností tisku nebo zaslání na email.
 

Matrika

  • Vydávání matričních dokladů, jejich druhopisů a nahlížení do matrik
  • Ověřování podpisu nebo kopie listiny
  • Potvrzení o údajích zapsaných v matriční knize
  • Uzavření manželství, agenda úmrtí, agenda narození
  • Změny jména  nebo příjmení 
     

Občanské průkazy   specimen

  • Podání žádosti o vydání občanského průkazu 
  • Převzetí vyhotoveného občanského průkazu
     

Cestovní doklady  specimen

  • Podání žádosti o vydání cestovního pasu 
  • Převzetí vyhotoveného cestovního pasu
     

Evidence řidičů 

  • Podání žádosti o vydání řidičského průkazu a mezinárodního řidičského průkazu
  • Převzetí vyhotoveného řidičského průkazuspecimen
  • Vydání, výměna a odevzdání průkazu profesní způsobilosti řidiče
  • Paměťové karty řidiče, vozidla a servisu
     

 Registr vozidel  specimen

  • Přihlášení a odhlášení vozidla
  • Zápis změn údajů o vozidle
     

Technické změny vozidel

  • Schvalování vozidel ze zahraničí – dovoz 
  • Zápis tažného zařízení do technického průkazu

 

Elektronická podatelna: Městský úřad Přelouč

e-podatelna

Elektronická komunikace si klade za cíl umožnit či usnadnit provádění právních úkonů prostřednictvím moderních informačních technologií a prostředky dálkového přístupu.
Hlavní pojmy, postupy, používání a ověřování elektronických podpisů a zaručených elektronických podpisů, které umožňují pohyb a používání elektronických dokumentů prostřednictvím elektronické podatelny,  upravuje zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), v platném znění.
 

Pro elektronickou komunikaci s MěÚ Přelouč více informací, po kliknutí na výše uvedený odkaz. (tlačítko e-podatelna)


 

Aktuální informace z MěÚ Přelouč


Informace o zhotovených občanských průkazech a cestovních dokladech.Informace o zhotovených občanských průkazech a cestovních dokladech.

 

Občanské průkazy klientů, jejichž žádosti byly oddělením občanských průkazů a cestovních dokladů MěÚ Přelouč přijaty do dne 11. 7. 2017, jsou připraveny k vyzvednutí.


Cestovní doklady klientů, jejichž žádosti byly oddělením občanských průkazů a cestovních dokladů MěÚ Přelouč přijaty do dne 30. 6. 2017, jsou připraveny k vyzvednutí.


Zhotovené cestovní doklady a OP jsou připraveny k převzetí na oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů, ulice Československé armády 1665, Přelouč, 1. patro, dveře č. 1.14.

 

Úřední hodiny:

Pondělí, Středa   Úterý, Čtvrtek, Pátek 
8:00-11:30 12:30-17:00 8:00-11:30 12:30-13:30

 

Ikona dopisDoručování zásilek občanům s trvalým pobytem na ohlašovně

Adresa trvalého pobytu na ohlašovně Městského úřadu Přelouč, Československé armády 1665, byla občanovi „úředně přidělena“ zpravidla ve správním řízení, kterým byl zrušen údaj o místu trvalého pobytu občana, jedná se o tzv. úřední adresu. Občan se na úřední adrese nezdržuje, úřední adresa pobytu není určena k bydlení a občanovi z tohoto evidenčního údaje nevyplývají žádná práva k objektu ohlašovny. Celý text